Дидактичні матеріали до уроків
Схема синтаксичного розбору простого речення
І.Визначити граматичну основу речення і довести , що воно просте.
ІІ.Указати особливості будови простого речення.
1.Вид речення за метою висловлювання (розповідне, питальне, спонукальне).
1.1.Якщо речення розповідне, указати його вид...
Повторення вивченого в початкових класах
І варіант
1.Виконати тестові завдання.
1.У якому рядку всі слова – іменники ?
А Червоний, небо, зелень. світло.
Б Краса, зорі, книга, річка.
В Вітати, юний, день, вітер.
Г Квіти, сонце, шостий, красиво.
2. У якому рядку слово дуб стоїть у...
Словосполучення. Речення
І варіант
1.У реченні Урочисто відчиняються двері рідної школи наявні
А Два словосполучення
Б Три словосполучення
В Чотири словосполучення
Г П’ять словосполучень
Д Шість словосполучень
2.Не є словосполученнями поєднання слів у рядку
А Голову похилити, день...
Система завдань творчого характеру за світлинами.pdf
Система завдань творчого характеру з тем "Дієприкметник", "Дієприслівник".doc
Питання проблемного характеру.docx
Завдання творчого характеру з теми "Прикметник".docx