Дидактичні матеріали до уроків

  Схема синтаксичного розбору простого речення І.Визначити граматичну основу речення і довести , що воно просте. ІІ.Указати особливості будови простого речення. 1.Вид речення за метою висловлювання (розповідне, питальне, спонукальне). 1.1.Якщо речення розповідне, указати його вид...
  Повторення вивченого в початкових класах І варіант 1.Виконати тестові завдання. 1.У якому рядку всі слова – іменники ? А Червоний, небо, зелень. світло. Б Краса, зорі, книга, річка. В Вітати, юний, день, вітер. Г Квіти, сонце, шостий, красиво.   2. У якому рядку  слово дуб стоїть у...
Словосполучення. Речення І варіант 1.У реченні Урочисто відчиняються двері  рідної школи наявні А Два словосполучення Б Три словосполучення В Чотири словосполучення Г П’ять словосполучень Д Шість словосполучень   2.Не є словосполученнями поєднання слів у рядку А Голову похилити, день...
Система завдань творчого характеру за світлинами.pdf
Система завдань творчого характеру з тем "Дієприкметник", "Дієприслівник".doc
Питання проблемного характеру.docx
Завдання творчого характеру з теми "Прикметник".docx